Mar 29, 2012

penat

assalamualaikum.
sdikit penat.smlm mnjaga opah lagi.
even ta buad pape. hanya bersembang dgn opah yg sukar melelapkan mata.
terpandang seorang makcik tua yg terbaring kaku tanpa sesiapa pun yg mnunggu.
dye sgt diam. mkn pun tidakk. kesian laaa.ta larat na buad ape.
then my ibu pun cakap laa cmnih

" Cane laa waktu ibu tua nnt."
"Cane apenye??" *buadbuad tidak phm
" nnt ibu tua, sakit dok hospital cane laa ekk"
" nape ibu pk cmtu plakk"
"just terpikirrr"
aku pun terdiam sejenak dan berfikir.
jika aku tua nnt. adakah aku akan mgalami nseb yg sama spt makcik itu? siapa tahu kann. ibu pesan lagi
 " waktu mudamuda ni laa na cri pahala,tlg orang.buad baik, nnt da tuaa, ape pun da ta boleh buadd,semua bergantung kat org. tu pun kalo ade yg nak tlg laa"
aku pun teruss berfikirrrrrr.
fikirrrrrr...
fikirrrr....
fikirrr....
..........................
...........................
................................
sampai tetido :D 
*dekat sekolah da selalu buad.


wahai sahabat. maafkan aku. ari ni aku mood aku sdikit swing. aku pun tidak myangka anda adalahh mangsa keadaan. tapi mungkin juga anda adalah penyebabnya :D  maaf kerana berkelakuan seperti itu terhadap anda. saya mahu anda tahu, andalah yang selalu buad saya tersenyum sendiri seperti orang yang mempunyai kelayakan untuk ke hospitalBahagia. walaubagaimanapun. saya minta maaf. saya sudah pun mendelete number anda kerana itulah yang terbaik.saya risau saya akan memalukan diri sendiri lagi dengan menghantar mesej yang ntahpape kepada anda.anda pun tahu bagaimana pemalunya diri saya ini?haha saya tahu anda perasan saya berkelakuan aneh sdikit sejak kebelakangan ini. tapi tidak mengapalah. mengapa saya begitu, anda tidaklah perlu tahu kerana ini hal kaum wanita :D kita hanya akan berhubung jika awak yang menghubungi saya dulu. kerana saya tiada number awak . hehe. saya tahu saya emotional dan terlalu ikot perasaan. tapi tah laa. this is the best way :) sekian. harap ""ANDA"" mengerti. saya pun tahu, ANDA tidak tahu akan kewujudan blog saya. jadi tidak mengapalaa :D saya pasrah dan redha sahaja :))

Apabila kita redha pada sesuatu yang mengecewakan hati kita, maka percayalah Allah akan menggantikan kekecewaan itu dengan sesuatu yang tidak dijangka :D
InsyaAllah

No comments:

Post a Comment