Mar 17, 2012


Assalamualaikum u ollss !! ^^
hai hai hai * tangan melambailambai di screen laptop.
hari neh hari yang baik. sedikit gedik sbnanye.
extra energedikk. yaaa. :)) walopon sebenarnya, jantung giat mengepam darah dengan kadar yang semakin maksima, aku pun tidak tahu why. hoho :DDD
*lubdiduplubdiduplubdiduplubdiduplubdidup
gitu dong bunyinya!
hari tuh on 11 march. aku join explorace woahh.
ptg b4 tuhh ( 10 march ) when i was meronggeng around,
 i saw the banner.
then i told my mum bout it. ibu pon kol lah organiser uhh. tp waktu uh aku ckp cm memaen je lahh. since dpt green light enn, tbe2 rse cm ehh! gila ke hape kau nehh. rasa malu malu ayam ahh pulak na join. takut tade kawan la sume. after subuh ibu tnye lagi, na pegi ke tanak? my heart scream silently
  " nak nak !join ler join lee.buang lemak "hohoho :)
my head pulak " no way no way" * gelengkanangelengkiri
setelah berkalikali berdolak dalih, aku pon pegi.
aku juga memaksa adikku syamim untuk turut serta.heee
-----------------------------
waktu first2 sampai tuh. sgt malu lahhh.
yelahhh tengok tengok orang kt situ sume pakai baju bawah lutut. adoiii. dalam hati, nape aku tatahu ni explorace muslimah ! haha. aku pulak berpakaian jersi oren singkat dengan handguard yang seakan akan membalut tangan uh! haiyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! tapi dah sampai kan. pegi jelah. its okayy la sbb ade indian 3 orang. so sangat FUHHHHH lahh ! lagipun ibu na cepat. dye na kene anta adikku syazana pegi tution class enn.tp masih sempat memesann something 
" ibu na kamu bawak something balik yee.." 
*kene bg mng pulak !hoho



 First task, tanam pokok bunga leee uhh. 
tapi aku pegang pegang jelah !


ni akak faci lerr. 
lawo benorr en dye. suke aa na ushaa, hoho
dye neh mgingatkan aku at sorang akak neh,
name dye kak yah. mmg lawa laaah !
waktu uh after pmr, kteorg ade pondok pnye program.
de akak2 from maahad derang, kedah dtg la na ajar en.
dorg sume cecantek laaa. mmg cantek laa ! 
da lahh alim enn. putih pulak tuhh. lawa lagi. mmg cantik laa !

  ni kat pesta buku.


thats all.
berjaya la jugak dapat adiahh.
tempat ketiga kan, okay la tuhhh.dr ta dapat langsung.kan?
kay laaa.
berdebar lg neh.haha.
and it will last on this 21st March.InsyaAllah.
Assalamualaikum !

No comments:

Post a Comment